Szeretné visszaküldeni a terméket ? Nem probléma!
Arra törekszünk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásával, ezért kényelmes rendszert ajánlunk az áruk visszaküldésére. Ehhez néhány egyszerű lépést kell követnie.
1. Töltse ki a megfelelő visszatérítési űrlapot.
a)Abban az esetben ha a csomag nem sérült illetve nem lett felbontva és használva, a vásárlástól számított 14 munkanapon belül lemondhat a vásárolt áruról az űrlap kitöltésével. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszatérítés csak az összes csomagra érvényes.
b) A rossz minőségű árut visszaküldheti, azonban amelyik már kipróbálásra került, nem tudjuk visszafogadni. Sajnos a világmárkák sem vannak bebiztosítva a gyártási hibák elől. Ha hibás terméket kapott, töltse ki a megfelelő űrlapot.
2. Készítsen szkennelt másolatot a rendelésről, a termékről és e-mailben küldje el a fájlokat az ügyfélszolgálatunknak.
A termék fotója segít megérteni a problémát és felgyorsítani az árú visszaküldését és a pénz visszatérítését. Miután megállapodott az ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldés részletéről és kitöltötte a szükséges dokumentumokat, csomagolja az árut dobozba vagy csomagba. Kérjük a csomaghoz / dobozhoz feltétlenül csatolja az űrlapot és a fizetési okmány másolatát, ezek nélkül nem tudjuk megvalósítani a visszatérítést.
3. A szállítási szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot, átveszi a csomagot és gondoskodik a visszaszállításról.
4. 14 napon belül átnézzük a visszaküldött terméket és döntést hozunk a pénzvisszautalással kapcsolatában. Továbbá e-mailben értesítjük Önt a visszaküldés részleteiről