Általános feltételek
A jelen Szerződési Feltételek tartalmazzák a Feminosent.hu (a továbbiakban: a „Szolgáltató”) létező honlapon a www.feminosent.hu internetes üzletben
(az «internet áruház») történő vásárlási feltételeket (ideértve a Webshop működésével, a megrendelésekkel és a teljesítéssel kapcsolatos szabályait, továbbá a vásárlót megillető jogokat).
1. Szabályok
1. Munkanapok – hétfőtől – péntekig, kivéve a munkaszüneti napokat.
2. Kiszállítás – a szállítón keresztül a megrendelt áruk átadása.
3. Szállító – olyan szervezet, amelyellel a szolgáltató együttműködik az áruk kiszállítása érdekében:
a) GLS General Logistics Systems Hungary Csomag – Logisztikai Kft. Székhelye Alsónémedi.
4. Jelszó – a vásárló által az online áruházban történő regisztráció során kiválasztott betűk, számok vagy más karakterek egy sora, amelyet az online áruházban a fiókhoz való hozzáférés biztosítására használnak.
5. A vásárló, a Weboldalon keresztül értékesítési szerződést kötő személy.
6. Vásárló – olyan természetes személy, amely az eladó által kínált / felajánlott áruk és szolgáltatások fogyasztója.
7. Ügyfélfiók – ez egy különálló panel minden vásárló részére, amit a szolgáltató hozz létre a szerződéskötés és regisztráció során.
8. Vállalkozó – olyan személy, aki egészében vagy részben vezeti a vállalkozás üzleti tevékenységét más vállalkozókkal hatályos jogszabályoknak megfelelően.
9. Szabályok – jelenlévő feltételek.
10. Regisztráció – az online áruház minden alapelve és működési szabálya.
11. Eladó –
NIVES NAILS, Nives Žust, s.p.
Ulica ob vratih 2, IZOLA – ISOLA,
6310 Izola – Isola
e-mail: info@feminosent.si.
12. Weboldal – egy online platform, amely a termék www.feminosent.hu webhelyén történő reprodukálására és megtekintésére szolgál.
13. Az áruk – a szolgáltató által a www.makeup.hu honlapon bemutatott összes terméket képviselik, annak érdekében, hogy a vevők vásárolhassanak.
14. Az értékesítési szerződés – a szolgáltató és a vásárló között távollétben kötött megállapodás, amely az alaprendeletben meghatározott feltételeken alapul.
2. Az online áruház általános feltételei és használata
1. Az online áruház minden joga, ideértve a szerzői jogokat (szerzői jogokat), amelyek az oldal tulajdonában van, valamint az űrlapok, a megjelenített logók (a logók és fényképek kivételével) a tulajdonát képezik, és csak a rendeletnek megfelelően használhatók.
2. A szolgáltató garantálja az online áruház működését a vásárló igényeinek megfelelően, minden webböngésző, operációs rendszer, eszköztípus és kiváló minőségű internetkapcsolat használatával.
3. A szolgáltató a cookie-rendszert használja, amelyet a vásárló a online áruház webhelyéről történő használatakor minden adatot lement a vásárló lemezén. A cookie-k használata az online áruház megfelelő működésére irányul. Ez a rendszer nem okoz semmi károkat illetve nem változtat semmit a vásárló készülékén. Minden vásárló letilthatja a cookie-rendszert a böngészőjében. A szolgáltató jelzi, hogy a cokkie-rendszer letiltása megakadályozhatja a weboldal használatát.
4. Ahhoz, hogy rendeljen a weboldalunkon személyi fiókkal vagy e-mail-el kell rendelkeznie. A vásárlónak aktív telefonszámmal kell rendelkeznie a rendelés megvalósításához, amely a szállításhoz szükséges.
5. Ha telefonon szeretne rendelni, akkor egy aktív telefonszámmal kell rendelkeznie.
6. Tilos a vásárlónak jogtalan információt megadni.
7. A szolgáltató megakadályozza, hogy az elektronikus szolgáltatás használata során a személyes adatok harmadik személyekhez jussanak. Ennek elkerülése érdekében víruskereső programot kell használnia. A szolgáltató sosem kéri a vásárlótól a jelszavát vagy más személyes adatot.
8. Tilos az online áruház olyan adatait felhasználni, melyek sértik a szolgáltató érdekeit.
3.Regisztráció
1. Ügyfélfiók létrehozása ingyenes regisztrációval történik.
2. Az online áruházban történő megrendeléshez a regisztráció nem szükséges. A regisztrációs űrlap a szolgáltató által biztosított elektronikus nyomtatvány, amely meghatározza azokat az adatokat, melyek a vásárló státuszát jelképezik, valamint a közvetlen kapcsolattartáshoz szükségesek.
3. A regisztrációhoz a vásárlónak ki kell töltenie egy regisztrációs űrlapot, majd elektronikus úton továbbítania kell a szolgáltatónak. A regisztráció során a vásárló jelszót állít be.
4. A regisztrációs űrlap kitöltésével a vásárlónak lehetősége újra átolvasni a szabályzatot, elfogadva a feltételeket.
5. A regisztráció során a vásárló a regisztrációs űrlap megfelelő mezőjének megjelölésével önként beleegyezik a személyes adatok feldolgozásába.
6. A személyes adatok marketing célú feldolgozásának ellenmondása esetén a vásárló bármikor visszavonhatja hozzájárulását, a szolgáltatónak megfelelő nyilatkozatot küldve. A nyilatkozat elküldhető például e-mailben.
7. A kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után a vásárló e-mail címen visszaigazolást kap a szolgáltatótól. Ezen a ponton a megállapodás hatályba lép, a szolgáltatások elektronikus úton történnek, és a vásárló megkapja az adatrögzítés során végrehajtott lehetséges módosításokait.
4. Megrendelések
1. Az áruház honlapján feltüntetett információk nem képezik a szolgáltató ajánlatát a Polgári Törvénykönyvnek megfelelően, hanem csak meghívják az ügyfeleket bizonyos szolgáltatások igénybevételére és az adásvételi szerződés megkötésére.
2. A vásárló megrendeléseket tehet az online áruházban a hét minden napján, 0-24 órában.
3. A vásárló a weboldalon feltüntetett órákban telefonos megrendeléseket is tehet.
4. A megrendelést az online áruház weboldalán keresztül a vásárló az általa érdekelt áruk kiválasztásával végezheti el. Az áruknak a megrendeléshez történő hozzáadásával az adott terméknél a Megrendelni parancsot kell kiválasztani a honlapon. A teljes megrendelés befejezése után, és a szállítási és fizetési mód megadásával, a vásárló a megrendelést a szolgáltató részére juttatja a megrendelőlap elküldésével, kiválasztva a „Megrendelni” gombot a weboldal honlapján. Minden alkalommal, amikor a megrendelést a szolgáltató feldolgozza a vásárló tájékoztatást kap a kiválasztott termék és szállítás teljes áráról, valamint minden további költségről, amely előzőleg a szolgáltatónál elfogadásra került.
5. A megrendelést telefonon keresztül a MakeUp weboldalán megadott telefonszámon teheti meg. A telefonbeszélgetés során a vásárló köteles megadni az árú pontos megnevezését valamint a megrendelni kívánt áruk mennyiségét, szállítási-, fizetési módját és jelezni kell e-mail címét vagy postai címét, amelyet megerősített. A szolgáltató a megrendelés visszaigazolásával – értékesítési szerződést érvényesít a vásárló és az eladó között.
6. A telefonbeszélgetés során a szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a kiválasztott áruk teljes áráról és a kiválasztott szállítási mód teljes költségéről, valamint minden olyan további költségről, amelyet a vásárló az értékesítési szerződés megkötésekor elfogadott.
7. A megrendelés e-mailben történő megadásához a vásárlónak a következőket kell megadnia: elérhetőségi adatait, feltüntetve a megvásárolni szándékozott termékek nevét, színét és mennyiségét, elküldve ezt az információt az online áruház e-mail címére.
8. Az e-mail kézhezvétele után a szolgáltató üzenetet küld a vásárlónak, amelyben megadja a regisztrációs adatokat, a kiválasztott termékek árát és az esetleges fizetési módokat, a szállítási módokat, valamint az esetleges költségeket a szerződésnek megfelelően. A szolgáltató által küldött információ alapján a vásárló e-mailt küld a weboldal címére.
9. A megrendelés végrehajtása – a megrendelés nélkülözhetetlen tárgya az értékesítési szerződés megkötése és elfogadása.
10. A megrendelést követően a szolgáltató e-mailben visszaigazolást küld a vásárlónak.
11. A megrendelés megerősítése után a szolgáltató e-mailben küldi a vásárlónak a fizetési adatokat. A végrehajtási megbízás a szolgáltató által kiállított szerződés elfogadásának minősül.
12. Az értékesítési szerződés megkötésekor a szolgáltató a megadott e-mail címmel megerősíti a vásárló feltételeit.
5. Fizetés
1. A weboldalon található termékek ára fixált, nem tartalmaz semmilyen szállítási költséget és megegyezik az értékesítési szerződés feltételeivel.
2. A vásárló a csomag átvételekor tudja fizetni annak díját. A kézbesítési díj fizetése attól a perctől számít, amint a szolgáltató értesíti a vásárlót a megrendelés elfogadásáról.
3. A vásárlónak meg kell erősítenie a megrendelést, ellenkező esetben a megrendelés nem lesz regisztrálva és elküldve.
4. Ha a vásárló a megrendelést a határidőn belül nem fizeti, a szolgáltató további határidőt állapít meg a fizetés elvégzéséhez. A kiegészítő fizetési határidő meghatározza, hogy a határidő lejárta után a szolgáltató megköti a szerződést.
5. Ha a második fizetési határidő lejár, a szolgáltató a Polgári Törvénykönyvnek megfelelően visszavonja a vásárlót a szerződésből.
6. Szállítás
1. A szolgáltató biztosítja a szállítást egész Magyarország területén.
2.A szolgáltató köteles az értékesítési szerződés tárgyát képező árukat hibátlanul szállítani.
3. A szolgáltató az áruház honlapján megadja a szállítás és a megrendelés teljesítéséhez szükséges munkanapok számát.
4. A termékeket csak munkanapokon szállítják.
5.A megrendelt árut szállítón keresztül a megrendelőlapon megadott címre szállítják.
A GLS Hungária a szállító. Székhelye Budapesten található.A megrendelő űrlap kitöltésén feltüntetett címre postázzák a csomagot.
6. A vásárló részére történő postára adás napján megerősítiő email-t küldenek a csomag kézbesítéséről.
7. A szállító köteles a szállított csomagot időben és az adott típusú szállítmányhoz megfelelően kézbesíteni. A szállítmány elvesztése vagy károsodása esetén a vásárlónak joga van a szállító munkavállalójától megkövetelni a megfelelő protokollt.
8. A szolgáltató a vásárló akaratának megfelelve csatolja a csomaghoz a kézbesítés tárgyát képező átvételi elismervényt vagy az ÁFA-számlát.
9. A vásárlóval kötött szerződés értelmében a szolgáltató kérdőívet küldhet a vásárló e-mail címére az értékesítés utáni felmérés elvégzésére. A felmérés a vásárlással kapcsolatos vélemény megvizsgálására szolgál. A vásárló a kérdőívet önként töltheti ki.
7. Szavatosság
1.A szolgáltató köteles a terméket a vásárló részére hibátlanul szállítani. Az implicit garanciáról szóló Polgári Törvénykönyv értelmében a szolgáltató felelős azért, ha az eladott terméknek hibája van.
2. Ha a termék hibás a szolgáltató:
a) nyújtson be árcsökkentési nyilatkozatot ha a termék hibája akadályozza a normál használatot.
b) Az eladó köteles a hibás terméket egy jó minőségű termékkel kicserélni, vagy ésszerű időn belül eltávolítani a hibát, anélkül, hogy a vásárló számára kellemetlenséget okozna.
A javítási és pótlási költségeket a szolgáltató képviseli.
3. A vásárló köteles a hibás terméket a szolgáltató címére szállítani, a szállítási költséget a szolgáltató fedezi.
4. A szolgáltató a jótállás alapján felelősséggel tartozik, ha a fizikai hiba az áruknak a vásárló részére történő kiadásától számított két év lejárta előtt található. A hiba megszüntetésére vagy az áruk helyettesítésére vonatkozó követelés egy év elteltével lejár.A fogyasztó számára biztosított, hogy a jótállási időszak alatt a termék szokásos használati körülményei között a meg nem felelés esetén ezeket a javítás, csere, kedvezmény vagy visszatérítés, a jogszabályok betartása útján eltávolítják.
5. A termékkel kapcsolatos bármely panasz írásban elküldhető a szolgáltató címére.
6. A termékek javítását vagy cseréjét a szolgáltató és a fogyasztó között írásban megállapított határidőn belül kell elvégezni, figyelembe véve a termékek jellegét és a folyamat okát.A megállapított határidő nem haladhatja meg a 14 naptári napot attól az időponttól számítva, amikor a vevő értesíti az eladót a termék megfelelőségének hiányáról.
7. A vásárló panaszt nyújthat be a szolgáltatónak ingyenes ,elektronikus úton az info@feminosent.hu e-mail címre. A panaszban tartalmaznia kell a probléma leírását. A szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszokat és válaszol a vásárlónak.
8. Az eladó és a vállalkozók felelősek a garanciáért.
8. Garancia
1. Az eladó és a vállalkozók felelősek a garanciaért.
2. A jótállási információk az online webáruház honlapján találhatók.
9. Lemondás az értékesítési megállapodásról
1. A vásárló lemondhatja a megállapodást 14 napon belül, ha a termék sérült, hibás vagy más problémával rendelkezik.
2. Az értékesítési szerződésből való kilépés időtartalma attól a pillanattól kezdődik, hogy a fogyasztó vagy az általa kijelölt harmadik fél átveszi az utolsó rendelt termékét vagy felhasználja az utolsó kuponját.
A vásárló visszavonhatja az értékesítési megállapodást, ha visszavonási nyilatkozatot nyújt be a szolgáltatónak. Ezt a nyilatkozatot a szolgáltató illetve a weboldalon megadott címre lehet küldeni. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozat lejárta előtt elküldeni.
3. Abban az esetben, ha az értékesítési szerződést visszavonják, az érvénytelennek minősül.
4. Ha a vásárló nyilatkozatot nyújtott be az értékesítési megállapodásról, mielőtt a szolgáltató elfogadná az ajánlatát, akkor ebbben az esetben az ajánlat megszűnik.
5. A szolgáltató köteles haladéktalanul a lemondási nyilatkozatot beadó 14 napon belül visszatéríteni a teljes összeget a vásárlónak. A szolgáltató nem köteles visszatéríteni az összeget amíg meg nem érkezik a visszaküldött árú.
6. Ha a vásárló a szokásostól eltérő szállítási módot választ, a szolgáltató nem köteles visszatéríteni a felmerült költségeket.
7. A vásárló köteles a lemondás időpontjától számított 14 napon belül visszaadnia a terméket. A határidő betartásához elegendő, ha a határidő lejárta előtt visszaküldi az árút a megadott címre.
8. Visszaküldés esetén a vásárló az árúvisszaküldés közvetlen költségét fedezi.
9. Ha a termék nem küldhető vissza megszokott módon, akkor a szolgáltató a weboldalon értesíti a vásárlót a visszaküldés áráról.
10. A vásárló felelős a termék értékének csökkenéséért abban az esetben ha helytelenül, nem megfelelően használta.
11. A fizetési mód és a visszatérítés egyformán zajlik le. Azzal a kivétellel, ha a vásárló beleegyezik másfajta visszatérítési módba, amely nem jár költségekkel.
12. Az értékesítési szerződést lemondani nem lehet abban az esetben, ha a vásárló a lezárt csomagolást felbontotta így egészségügyi vagy higiéniai okokból nem vehető vissza.
10. Ingyenes szolgáltatások
1. A szolgáltató ingyenes elektronikus szolgáltatásokat nyújt az ügyfeleknek:
a) Kapcsolattartó forma;
b) Hírlevél;
c) Ügyfélfiók létrehozása;
d) Vélemény hagyás;
2. A fenti szolgáltatások elérhetőek a hét minden napján.
3. A vásárló kiválaszthatja a szolgáltatásokhoz való hozzáférés formáját, típusát, illetve idejét, hogy milyen módon fog hozzáférni tájékoztatásokhoz.
4. A kapcsolattartó szolgáltatás lényege, hogy sms formájában tájékoztatjuk vásárlóinkat.
5. Az ingyenes szolgáltatás lemondása bármikor lehetséges.
6. A hírlevél szolgáltatást minden vásárló használhatja, aki megadja e-mail címét regisztrációkor.
A kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után a vásárló azonnal megkapja a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címet, egy aktiváló linket, amely megerősíti a hírlevél feliratkozását. Amikor aktiválja a linket, beleegyezik a hírlevél szolgáltatásba.
A regisztráció során megjelölheti a hírlevél szolgáltatásra való feliratkozást.
7. A hírlevél szolgáltatás lényege, hogy email-ben értesítjük új termékeinkről vagy szolgáltatásunkról szóló információkat. A hírlevélt a szolgáltató küldi el vásárlóinknak.
8. A vásárlónak címzett hírlevélnek tartalmaznia kell a feladóra vonatkozó információkat a »Tárgy« mező küldemény tartalmát, valamint a hírlevélről való leiratkozás lehetőségét.
9. A vásárló bármikor leiratkozhat a hílevél szolgáltatásról email-en keresztül vagy a személyes fiók megfelelő mezőjének kikapcsolásával.
10. A vásárló regisztráció után módosíthatja a megadott adatait, nyomon követheti a rendelést és a befejezett rendeléseket is visszanézheti.
11. A regisztrált vásárló fióktörlésre irányuló kérelmet nyújthat be mely a benyújtástól számított 14 napon belül teljesíthető.
12. A «Vélemények» opcióban a vásárló elküldheti a termékről tapasztalt véleményét az internetes webáruházban.
13. A vélemények törlése bármikor lehetséges ezáltal a közzététel is megszűnik.
14. A szolgáltató jogosult a személyes fiók és az ingyenes szolgáltatásokhoz való hozzáférést blokolni, ha a vásárló nem az előirtak szerint cselekszik (pl: hackelési tevékenység, nem valós fiókok létrehozása). A szolgáltató köteles elektronikusan értesítést küldeni a hozzáférés tiltásáról.
11. Vásárlói felelősség
1. Az online áruház oldalán történő vélemények közzétételével a várásló önként végzi el, ezzel felelősséget vállalva érte. Az eladó nem válaszol a vásárlók véleményeire, mert ez a szolgáltatás nem szerepel az üzleti tevékenységben.
2. A vásárló kijelenti, hogy:
a) a harmadik személyekkel kapcsolatos személyes adatok, képek és információk elhelyezése és biztosítása meghatározott szolgáltatásokon belül jogszerűen, önként és az érintett személyek hozzájárulásával történt;
b)beleegyezik abba, hogy a közzétett tartalomhoz más vásárlók és a szolgáltatók hozzáférjenek, továbbá felhatalmazza a szolgáltatót, hogy ingyenesen használja ezeket.
3. A vásárló nem jogosult:
a)harmadik fél általi engedélye vagy beleegyezése nélkül történő közzététel,más vásárlók személyes jogainak megsértése céljából;
b)egyéb reklám vagy promóciós tartalom közzétételére
c)cenzúrázatlan és támadó tartalom használata más vásárlók számára,ellenzi a szolgáltató érdekeit.
4. A szolgáltató felelős az ügyfelek által közzétett tartalmakért, feltéve, hogy értesítést kapnak a szabályzat 12. §-ának megfelelően.
5. A szabályzatban leírtak alapján lehetőség van arra, hogy a szolgáltató törölheti a vásárló megjegyzését, különös tekintettel a tartalomra. Az eladó nem végez folyamatos ellenőrzést a közzétett tartalom felett.
6. A vásárló vállalja, hogy a szolgáltató szabadon használja a leírt tartalmat az online áruház webhelyén.
12. Jelentés fenyegetésről vagy jogsértésről
1.Ha a vásárló rájön, hogy a webáruház oldalán közzétett tartalom nem felel meg a személyes adatoknak, a vásárló jogsértést jelentheti a szolgálónak.
2.A szolgáltató az esetleges sértéseket úgy oldja meg, hogy azonnal beavatkozik, és a legrövidebb idő alatt eltávolítja a támadó vagy nem megfelelő tartalmat.
13. A személyes adatok védelme
1. A személyes adatok védelmére vonatkozó szabályokat a „Személyes adatok védelme” menüpont tartalmazza.
14. A szerződés megszűnése (nem vonatkozik az értékesítési szerződésekre)
1. A vásárló és a szolgáltató bármikor, indoklás nélkül megszakíthatja az elektronikus szolgáltatási szerződést, a szerződés megszűnése előtt szerzett jogok megőrzésével.
2. A regisztráció befejezése után az ügyfél elektronikus távközlési szerződést köt a szolgáltatóval a szándéknyilatkozat elküldésével bármely távközlési eszközzel.
3. A szolgáltató megszüntetheti az elektronikus szolgáltatási szerződést azzal, hogy szándéknyilatkozatot küld a vásárló által regisztráció során megadott e-mail címre.
15. Záró rendelkezések
1. A szolgáltató felelős a szerződés nem teljesítéséért vagy helytelen teljesítéséért.
2. A megkötött értékesítési szerződésből eredő vita esetén a felek békés úton igyekeznek megoldani az ügyet.
3. E rendelet tartalma bármikor kinyomtatható, menthető vagy letölthető az oldalon.
4. A szolgáltató fenntartja a jogát annak, hogy ezeket a szabályzatokat megvalósítja.