Általános feltételek

A jelen Szerződési Feltételek tartalmazzák a Feminosent.hu (a továbbiakban: a „Szolgáltató”) létező honlapon a www.feminosent.hu internetes üzletben

(az «internet áruház») történő vásárlási feltételeket (ideértve a Webshop működésével, a megrendelésekkel és a teljesítéssel kapcsolatos szabályait, továbbá a vásárlót megillető jogokat).

1. Szabályok 

1. Munkanapok – hétfőtől – péntekig, kivéve a munkaszüneti napokat.

2. Kiszállítás – a szállítón keresztül a megrendelt   áruk átadása.

3. Szállító – olyan szervezet, amelyellel a szolgáltató együttműködik az áruk kiszállítása érdekében: 

a) GLS General Logistics Systems Hungary Csomag – Logisztikai Kft.  Székhelye Alsónémedi.

4. Jelszó – a vásárló által az online áruházban történő regisztráció során kiválasztott betűk, számok vagy más karakterek egy sora, amelyet az online áruházban a fiókhoz való hozzáférés biztosítására használnak. 

5. A vásárló, a Weboldalon keresztül értékesítési szerződést kötő személy. 

6. Vásárló – olyan természetes személy, amely az eladó által kínált / felajánlott áruk és szolgáltatások fogyasztója. 

7. Ügyfélfiók – ez egy különálló panel minden vásárló részére, amit a szolgáltató hozz létre a szerződéskötés és regisztráció során. 

8. Vállalkozó – olyan személy, aki egészében vagy részben vezeti a vállalkozás üzleti tevékenységét más vállalkozókkal hatályos jogszabályoknak megfelelően. 

9. Szabályok – jelenlévő feltételek. 

10. Regisztráció – az online áruház minden alapelve és működési szabálya. 

11. Eladó –

NIVES NAILS, Nives Žust, s.p.
Ulica ob vratih 2, IZOLA – ISOLA,
6310 Izola – Isola

e-mail: info@feminosent.si.

12. Weboldal – egy online platform, amely a termék www.feminosent.hu webhelyén történő reprodukálására és megtekintésére szolgál. 

13. Az áruk – a szolgáltató által a www.makeup.hu honlapon bemutatott összes terméket képviselik, annak érdekében, hogy a vevők vásárolhassanak. 

14. Az értékesítési szerződés – a szolgáltató és a vásárló között távollétben kötött megállapodás, amely az alaprendeletben meghatározott feltételeken alapul.

 2. Az online áruház általános feltételei és használata

 

1. Az online áruház minden joga, ideértve a szerzői jogokat (szerzői jogokat), amelyek az oldal tulajdonában van, valamint az űrlapok, a megjelenített logók (a logók és fényképek kivételével) a tulajdonát képezik, és csak a rendeletnek megfelelően használhatók. 

 

2. A szolgáltató garantálja az online áruház működését a vásárló igényeinek megfelelően, minden webböngésző, operációs rendszer, eszköztípus és kiváló minőségű internetkapcsolat használatával. 

 

3. A szolgáltató a cookie-rendszert használja, amelyet a vásárló a online áruház webhelyéről történő használatakor minden adatot lement a vásárló lemezén. A cookie-k használata az online áruház megfelelő működésére irányul. Ez a rendszer nem okoz semmi károkat illetve nem változtat semmit a vásárló készülékén. Minden vásárló letilthatja a cookie-rendszert a böngészőjében. A szolgáltató jelzi, hogy a cokkie-rendszer letiltása megakadályozhatja a weboldal használatát. 

 

 4. Ahhoz, hogy rendeljen a weboldalunkon személyi fiókkal vagy e-mail-el kell rendelkeznie. A vásárlónak aktív telefonszámmal kell rendelkeznie a rendelés megvalósításához, amely a szállításhoz szükséges. 

 

5. Ha telefonon szeretne rendelni, akkor egy aktív telefonszámmal kell rendelkeznie. 

 

6.  Tilos a vásárlónak jogtalan információt megadni. 

 

7.  A szolgáltató megakadályozza, hogy az elektronikus szolgáltatás használata során a személyes adatok harmadik személyekhez jussanak. Ennek elkerülése érdekében víruskereső programot kell használnia. A szolgáltató sosem kéri a vásárlótól a jelszavát vagy más személyes adatot. 

 

8. Tilos az online áruház olyan adatait felhasználni, melyek sértik a szolgáltató érdekeit.

 3.Regisztráció

 

1. Ügyfélfiók létrehozása ingyenes regisztrációval történik.

 

2. Az online áruházban történő megrendeléshez a regisztráció nem szükséges. A regisztrációs űrlap a szolgáltató által biztosított elektronikus nyomtatvány, amely meghatározza azokat az adatokat, melyek a vásárló státuszát jelképezik, valamint a közvetlen kapcsolattartáshoz szükségesek.

 

3. A regisztrációhoz a vásárlónak ki kell töltenie egy regisztrációs űrlapot, majd elektronikus úton továbbítania kell a szolgáltatónak. A regisztráció során a vásárló jelszót állít be.

 

4. A regisztrációs űrlap kitöltésével a vásárlónak lehetősége újra átolvasni a szabályzatot, elfogadva a feltételeket.

 

5. A regisztráció során a vásárló a regisztrációs űrlap megfelelő mezőjének megjelölésével önként beleegyezik a személyes adatok feldolgozásába.

 

6. A személyes adatok marketing célú feldolgozásának ellenmondása esetén a vásárló bármikor visszavonhatja hozzájárulását, a szolgáltatónak megfelelő nyilatkozatot küldve. A nyilatkozat elküldhető például e-mailben.

 

7. A kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után a vásárló e-mail címen visszaigazolást kap a szolgáltatótól. Ezen a ponton a megállapodás hatályba lép, a szolgáltatások elektronikus úton történnek, és a vásárló megkapja az adatrögzítés során végrehajtott lehetséges módosításokait.

4. Megrendelések

 

1. Az áruház honlapján feltüntetett információk nem képezik a szolgáltató ajánlatát a Polgári Törvénykönyvnek megfelelően, hanem csak meghívják az ügyfeleket bizonyos szolgáltatások igénybevételére és az adásvételi szerződés megkötésére.

 

2. A vásárló megrendeléseket tehet az online áruházban a hét minden napján, 0-24 órában.

 

3. A vásárló a weboldalon feltüntetett órákban telefonos megrendeléseket is tehet.

 

4. A megrendelést az online áruház weboldalán keresztül a vásárló az általa érdekelt áruk kiválasztásával végezheti el. Az áruknak a megrendeléshez történő hozzáadásával az adott terméknél a Megrendelni parancsot kell kiválasztani a honlapon. A teljes megrendelés befejezése után, és a szállítási és fizetési mód megadásával, a vásárló a megrendelést a szolgáltató részére juttatja a megrendelőlap elküldésével, kiválasztva a „Megrendelni” gombot a weboldal honlapján. Minden alkalommal, amikor a megrendelést a szolgáltató feldolgozza a vásárló tájékoztatást kap a kiválasztott termék és szállítás teljes áráról, valamint minden további költségről, amely előzőleg a szolgáltatónál elfogadásra került.

 

5. A megrendelést telefonon keresztül a MakeUp weboldalán megadott telefonszámon teheti meg. A telefonbeszélgetés során a vásárló köteles  megadni az árú pontos megnevezését valamint a megrendelni kívánt áruk mennyiségét, szállítási-, fizetési módját és jelezni kell e-mail címét vagy postai címét, amelyet megerősített. A szolgáltató a megrendelés visszaigazolásával – értékesítési szerződést érvényesít a vásárló és az eladó között.

 

6. A telefonbeszélgetés során a szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a kiválasztott áruk teljes áráról és a kiválasztott szállítási mód teljes költségéről, valamint minden olyan további költségről, amelyet a vásárló az értékesítési szerződés megkötésekor elfogadott.

 

7. A megrendelés e-mailben történő megadásához a vásárlónak a következőket kell megadnia: elérhetőségi adatait, feltüntetve a megvásárolni szándékozott termékek nevét, színét és mennyiségét, elküldve ezt az információt az online áruház e-mail címére.

 

8. Az e-mail kézhezvétele után a szolgáltató üzenetet küld a vásárlónak, amelyben megadja a regisztrációs adatokat, a kiválasztott termékek árát és az esetleges fizetési módokat, a szállítási módokat, valamint az esetleges költségeket a szerződésnek megfelelően. A szolgáltató által küldött információ alapján a vásárló e-mailt küld a weboldal címére.

 

9. A megrendelés végrehajtása – a megrendelés nélkülözhetetlen tárgya az értékesítési szerződés megkötése és elfogadása.

 

10. A megrendelést követően a szolgáltató e-mailben visszaigazolást küld a vásárlónak.

 

11. A megrendelés megerősítése után a szolgáltató e-mailben küldi a vásárlónak a fizetési adatokat. A végrehajtási megbízás a szolgáltató által kiállított szerződés elfogadásának minősül.

 

12. Az értékesítési szerződés megkötésekor a szolgáltató a megadott e-mail címmel megerősíti a vásárló feltételeit.

5. Fizetés

 

1. A weboldalon található termékek ára fixált, nem tartalmaz semmilyen szállítási költséget és megegyezik az értékesítési szerződés feltételeivel.

 

2. A vásárló a csomag átvételekor tudja fizetni annak díját. A kézbesítési díj fizetése attól a perctől számít, amint a szolgáltató értesíti a vásárlót a megrendelés elfogadásáról.

 

3. A vásárlónak meg kell erősítenie a megrendelést, ellenkező esetben a megrendelés nem lesz regisztrálva és elküldve.

 

4. Ha a vásárló a megrendelést a határidőn belül nem fizeti, a szolgáltató további határidőt állapít meg a fizetés elvégzéséhez. A kiegészítő fizetési határidő meghatározza, hogy a határidő lejárta után a szolgáltató megköti a szerződést.

 

5. Ha a második fizetési határidő lejár, a szolgáltató a Polgári Törvénykönyvnek megfelelően visszavonja a vásárlót a szerződésből.

6. Szállítás

 

1. A szolgáltató biztosítja a szállítást egész Magyarország területén.

 

2.A szolgáltató köteles az értékesítési szerződés tárgyát képező árukat hibátlanul szállítani.

 

3. A szolgáltató az áruház honlapján megadja a szállítás és a megrendelés teljesítéséhez szükséges munkanapok számát.

 

4. A termékeket csak munkanapokon szállítják.

 

5.A megrendelt árut szállítón keresztül a megrendelőlapon megadott címre szállítják.

 

A GLS Hungária a szállító.  Székhelye Budapesten található.A megrendelő űrlap kitöltésén feltüntetett címre postázzák a csomagot.

 

6. A vásárló részére történő postára adás napján megerősítiő email-t küldenek a csomag kézbesítéséről.

 

7. A szállító köteles a szállított csomagot időben és az adott típusú szállítmányhoz megfelelően kézbesíteni. A szállítmány elvesztése vagy károsodása esetén a vásárlónak joga van a szállító munkavállalójától megkövetelni a megfelelő protokollt.

 

8. A szolgáltató a vásárló akaratának megfelelve csatolja a csomaghoz a kézbesítés tárgyát képező átvételi elismervényt vagy az ÁFA-számlát.

 

9. A vásárlóval kötött szerződés értelmében a szolgáltató kérdőívet küldhet a vásárló e-mail címére az értékesítés utáni felmérés elvégzésére. A felmérés a vásárlással kapcsolatos vélemény megvizsgálására szolgál. A vásárló a kérdőívet önként töltheti ki.

7. Szavatosság

 

1.A szolgáltató köteles a terméket a vásárló részére hibátlanul szállítani. Az implicit garanciáról szóló Polgári Törvénykönyv értelmében a szolgáltató felelős azért, ha az eladott terméknek hibája van.

 

2. Ha a termék hibás a szolgáltató:

a) nyújtson be árcsökkentési nyilatkozatot ha a termék hibája akadályozza a normál  használatot.

b) Az eladó köteles a hibás terméket egy jó minőségű termékkel kicserélni, vagy  ésszerű időn belül eltávolítani a hibát, anélkül, hogy a vásárló számára kellemetlenséget okozna.

A javítási és pótlási költségeket a szolgáltató képviseli.

 

3. A vásárló köteles a hibás terméket a szolgáltató címére szállítani, a szállítási költséget a szolgáltató fedezi.

 

4. A szolgáltató a jótállás alapján felelősséggel tartozik, ha a fizikai hiba az áruknak a vásárló részére történő kiadásától számított két év lejárta előtt található. A hiba megszüntetésére vagy az áruk helyettesítésére vonatkozó követelés egy év elteltével lejár.A fogyasztó számára biztosított, hogy a jótállási időszak alatt a termék szokásos használati körülményei között a meg nem felelés esetén ezeket a javítás, csere, kedvezmény vagy visszatérítés, a jogszabályok betartása útján eltávolítják.

 

5. A  termékkel kapcsolatos bármely panasz írásban elküldhető a szolgáltató címére.

 

6. A termékek javítását vagy cseréjét a szolgáltató és a fogyasztó között írásban megállapított határidőn belül kell elvégezni, figyelembe véve a termékek jellegét és a folyamat okát.A megállapított határidő nem haladhatja meg a 14 naptári napot attól az időponttól számítva, amikor a vevő értesíti az eladót a termék megfelelőségének hiányáról.

 

7. A vásárló panaszt nyújthat be a szolgáltatónak ingyenes ,elektronikus úton az info@feminosent.hu  e-mail címre. A panaszban tartalmaznia kell a probléma leírását. A szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszokat és válaszol a vásárlónak.

 

8. Az eladó és a vállalkozók felelősek a garanciáért.

8. Garancia

 

1. Az eladó és a vállalkozók felelősek a garanciaért.

 

2. A jótállási információk az online webáruház honlapján találhatók.

 

9. Lemondás az értékesítési megállapodásról

1. A vásárló lemondhatja a megállapodást 14 napon belül, ha a termék sérült, hibás vagy más problémával rendelkezik.

 

2. Az értékesítési szerződésből való kilépés időtartalma attól a pillanattól kezdődik, hogy a fogyasztó vagy az általa kijelölt harmadik fél átveszi az utolsó rendelt termékét vagy felhasználja az utolsó kuponját.

 

A vásárló visszavonhatja az értékesítési megállapodást, ha visszavonási nyilatkozatot nyújt be a szolgáltatónak. Ezt a nyilatkozatot a szolgáltató illetve a weboldalon megadott címre lehet küldeni. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozat lejárta előtt elküldeni.

 

3. Abban az esetben, ha az értékesítési szerződést visszavonják, az érvénytelennek minősül.

 

4. Ha a vásárló nyilatkozatot nyújtott be az értékesítési megállapodásról, mielőtt a szolgáltató elfogadná az ajánlatát, akkor ebbben az esetben az ajánlat megszűnik.

 

5. A szolgáltató köteles haladéktalanul a lemondási nyilatkozatot beadó 14 napon belül visszatéríteni a teljes összeget a vásárlónak. A szolgáltató nem köteles visszatéríteni az összeget amíg meg nem érkezik a visszaküldött árú.

 

6. Ha a vásárló a szokásostól eltérő szállítási módot választ, a szolgáltató nem köteles visszatéríteni a felmerült költségeket.

 

7. A vásárló köteles a lemondás időpontjától számított 14 napon belül visszaadnia a terméket. A határidő betartásához elegendő, ha a határidő lejárta előtt visszaküldi az árút a megadott címre.

 

8. Visszaküldés esetén a vásárló az árúvisszaküldés közvetlen költségét fedezi.

 

9. Ha a termék nem küldhető vissza megszokott módon, akkor a szolgáltató a weboldalon értesíti a vásárlót a visszaküldés áráról.

 

10. A vásárló felelős a termék értékének csökkenéséért abban az esetben ha helytelenül, nem megfelelően használta.

 

11. A fizetési mód és a visszatérítés egyformán zajlik le. Azzal a kivétellel, ha a vásárló beleegyezik másfajta visszatérítési módba, amely nem jár költségekkel.

 

12. Az értékesítési szerződést lemondani nem lehet abban az esetben, ha a vásárló a lezárt csomagolást felbontotta így egészségügyi vagy higiéniai okokból nem vehető vissza.

 

10. Ingyenes szolgáltatások

 

1. A szolgáltató ingyenes elektronikus szolgáltatásokat nyújt az ügyfeleknek:

 

            a) Kapcsolattartó forma;

 

            b) Hírlevél;

 

            c) Ügyfélfiók létrehozása;

 

            d) Vélemény hagyás;

 

2. A fenti szolgáltatások elérhetőek a hét minden napján.

 

3. A vásárló kiválaszthatja a szolgáltatásokhoz való hozzáférés formáját, típusát, illetve idejét, hogy milyen módon fog hozzáférni tájékoztatásokhoz.

 

4. A kapcsolattartó szolgáltatás lényege, hogy sms formájában tájékoztatjuk vásárlóinkat.

 

5. Az ingyenes szolgáltatás lemondása bármikor lehetséges.

 

6.  A hírlevél szolgáltatást minden vásárló használhatja, aki megadja e-mail címét regisztrációkor.

A kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után a vásárló azonnal megkapja a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címet, egy aktiváló linket, amely megerősíti a hírlevél feliratkozását. Amikor aktiválja a linket, beleegyezik a hírlevél szolgáltatásba.

A regisztráció során megjelölheti a hírlevél szolgáltatásra való feliratkozást.

 

7. A hírlevél szolgáltatás lényege, hogy email-ben értesítjük új termékeinkről vagy  szolgáltatásunkról szóló információkat. A hírlevélt a szolgáltató küldi el vásárlóinknak.

 

8. A vásárlónak címzett hírlevélnek tartalmaznia kell a feladóra vonatkozó információkat a »Tárgy« mező küldemény tartalmát, valamint a hírlevélről való leiratkozás lehetőségét.

 

9. A vásárló bármikor leiratkozhat a hílevél szolgáltatásról email-en keresztül vagy a személyes fiók megfelelő mezőjének kikapcsolásával.

 

10. A vásárló regisztráció után módosíthatja a megadott adatait, nyomon követheti a rendelést és a befejezett rendeléseket is visszanézheti.

 

11. A regisztrált vásárló fióktörlésre irányuló kérelmet nyújthat be mely a benyújtástól számított 14 napon belül teljesíthető.

 

12. A «Vélemények» opcióban a vásárló elküldheti a termékről tapasztalt véleményét az internetes webáruházban.

 

13. A vélemények törlése bármikor lehetséges ezáltal a közzététel is megszűnik.

 

14. A szolgáltató jogosult a személyes fiók és az ingyenes szolgáltatásokhoz való hozzáférést blokolni, ha a vásárló nem az előirtak szerint cselekszik (pl: hackelési tevékenység, nem valós fiókok létrehozása). A szolgáltató köteles elektronikusan értesítést küldeni a hozzáférés tiltásáról.

11. Vásárlói felelősség 

 

1. Az online áruház oldalán történő vélemények közzétételével a várásló önként végzi el, ezzel felelősséget vállalva érte.  Az eladó nem válaszol a vásárlók  véleményeire, mert ez a szolgáltatás nem szerepel az üzleti tevékenységben.

 

2. A vásárló kijelenti, hogy:

            a) a harmadik személyekkel kapcsolatos személyes adatok, képek és információk elhelyezése és biztosítása meghatározott szolgáltatásokon belül jogszerűen, önként és az érintett személyek hozzájárulásával történt;

            b)beleegyezik abba, hogy a közzétett tartalomhoz más vásárlók és a szolgáltatók hozzáférjenek, továbbá felhatalmazza a szolgáltatót, hogy ingyenesen használja ezeket.

 

3. A vásárló nem jogosult:

            a)harmadik fél általi engedélye vagy beleegyezése nélkül történő közzététel,más vásárlók személyes jogainak megsértése céljából;

            b)egyéb reklám vagy promóciós tartalom közzétételére

            c)cenzúrázatlan és támadó tartalom használata más vásárlók számára,ellenzi a szolgáltató érdekeit.

 

4. A szolgáltató felelős az ügyfelek által közzétett tartalmakért, feltéve, hogy értesítést kapnak a szabályzat 12. §-ának megfelelően.

 

5. A szabályzatban leírtak alapján lehetőség van arra, hogy a szolgáltató törölheti a vásárló megjegyzését, különös tekintettel a tartalomra. Az eladó nem végez folyamatos ellenőrzést a közzétett tartalom felett.

 

6. A vásárló vállalja, hogy a szolgáltató szabadon használja a leírt tartalmat az online áruház webhelyén.

12. Jelentés fenyegetésről vagy jogsértésről

 

1.Ha a vásárló rájön, hogy a webáruház oldalán közzétett tartalom nem felel meg a személyes adatoknak, a vásárló jogsértést jelentheti a szolgálónak.

 

2.A szolgáltató az esetleges sértéseket úgy oldja meg, hogy azonnal beavatkozik, és a legrövidebb idő alatt eltávolítja a támadó vagy nem megfelelő tartalmat.

 

13. A személyes adatok védelme

 

1. A személyes adatok védelmére vonatkozó szabályokat a „Személyes adatok védelme” menüpont tartalmazza.

 

14. A szerződés megszűnése (nem vonatkozik az értékesítési szerződésekre)

 

1. A vásárló és a szolgáltató bármikor, indoklás nélkül megszakíthatja az elektronikus szolgáltatási szerződést, a szerződés megszűnése előtt szerzett jogok megőrzésével.

 

2. A regisztráció befejezése után az ügyfél elektronikus távközlési szerződést köt a szolgáltatóval a szándéknyilatkozat elküldésével bármely távközlési eszközzel.

 

3. A szolgáltató megszüntetheti az elektronikus szolgáltatási szerződést azzal, hogy szándéknyilatkozatot küld a vásárló által  regisztráció során megadott e-mail címre.

 

15. Záró rendelkezések

 

1. A szolgáltató felelős a szerződés nem teljesítéséért vagy helytelen teljesítéséért.

 

2. A megkötött értékesítési szerződésből eredő vita esetén a felek békés úton igyekeznek megoldani az ügyet.

 

3. E rendelet tartalma bármikor kinyomtatható, menthető vagy letölthető az oldalon.

 

4. A szolgáltató fenntartja a jogát annak, hogy ezeket a szabályzatokat megvalósítja.